20090330

'erdoğanın sörvır demesi'

yerel seçim için iki günlüğüne geldiğim İzmir, gerek iklimi gerekse bitki örtüsüyle beni fethetmiştir. adeta gitme demektedir,, ama o kuru, o soğuk, o karanlık memleket de beni beklemektedir bir yandan ( hayır ben kimim ki, memleket beni beklesin (?) ) . ama öyle zaman geliyor ki bir yerlerden beklendiğinizi düşünmeden adım atamıyorsunuz. halbuki kimse bizi (beni) beklemiyor, o derslere girmesemde oluyor pekala. içten içe beni sevdiğini ama belli etmek istemediğini düşündüğüm ispanya'dan ödüllü öğretmenim listede benim adıma gelince, şöyle iki, bilemedim üç saniye etrafa bakınacak. geç kaldım sanacak, halbuki basbayağı gitmiyorum işte derse be. yok yok.akşama aldım bilet.

*başlıkla ilgili haberler muhakkak bir yerlerde çıkmıştır, en olmadı sözlükte birkaç kişi dalgasını geçmiştir diye düşünüyorum.

d.

1 yorum:

  1. ya ben bulamadım sözlükte neyin de, bi deyiversen neymiş bu da havamızı bulsak biraz ailecek?..

    -ben bi hava alıyım da geliyim.
    -anca havanı zaten...

    YanıtlaSil

küllük