20090622

ÜZMÜR(ağzım dolu)

şu an, neden bilmem, bilgisayar başındayım. dışardan bi megafon sesi duyuyorum: " yavrucuğum, hadi biraz ötede oynayın bakıyım." gibi bişeyler, seyyar satıcı olmalı. annem kıymalı biber dolmasını hazır etmiş, diğer sipesiyaliyle uğraşıyor. mutfaktan yeni dönen ben sayın adnan bey'in - aka A.A.A. - buluşmak için işten çıkmayı beklediği insanım. türksel hattımın takılı olduğu telefonumu yeni şarj ettiğimi yazacakken tam, annem çağırıyor, bol baharatlı jüliyen:) kesilmiş tavuğun kaşarla muhteşem buluşması için zamanın gelip gelmediğini soruyor. yok, diyorum, biraz daha pişsin. annem bunu miğdemin pişmesin laaaann, hemen yollaaaa nağraları yüzünden duyamıyor. o an yemek izmir kokmaya başlıyor. ayaklarım rokalı. ve uyanmaya çalışırken sabahları hafif bir kan dolaştırmasına, araba sesi yok, korna hiç yok cağnım sokağımda, yalnızca babamın bilgilsayarın klavyesinde çıkardığı acemice tıkırtılar var.

her gelişimde başka kodumunun memleketi.her gelişimde taze. aynı nane. isteyene.

c. ulan, c!

5 yorum:

  1. cok istiyorum bu aksam cıkıp gelmek.en geç yarın akşam. öyle olursa da karşılaşamıycaz mı yine ne. hof.

    YanıtlaSil
  2. valla yarın gece 23:59 da otpüsüme binerim... umarım öncesinde buralarda olursun blogdaşım...

    YanıtlaSil
  3. ben varım, ayten hanımlar var, şevki bayler, bidehalamgiller

    YanıtlaSil

küllük